DSB godsvogne 1941 - 1965

DSB litra IA

DSB litra IA (III)
19501 - 19550
(Retur til oversigt)
Lukket hvid godsvogn. Trykluftbremse. Rangerskruebremse på høj platform.

Længde:
9,26 m.
Akselafstand:
6 m.
Bundflade:
21,3 m²
Taravægt:
11,1 tons
 
   
Last:
17 tons
Antal:
50 stk.
 
   
Tegning Litra Fabrikat År Noter
DSB IA 19501IA 19501Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19501.
DSB IA 19502IA 19502Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19502.
DSB IA 19503IA 19503Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19503.
DSB IA 19504IA 19504Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19504.
DSB IA 19505IA 19505Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19505.
DSB IA 19506IA 19506Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19506.
DSB IA 19507IA 19507Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19507.
DSB IA 19508IA 19508Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19508.
DSB IA 19509IA 19509Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19509.
DSB IA 19510IA 19510Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19510.
DSB IA 19511IA 19511Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19511.
DSB IA 19512IA 19512Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19512.
DSB IA 19513IA 19513Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19513.
DSB IA 19514IA 19514Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19514.
DSB IA 19515IA 19515Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19515.
DSB IA 19516IA 19516Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19516.
DSB IA 19517IA 19517Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19517.
DSB IA 19518IA 19518Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19518.
DSB IA 19519IA 19519Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19519.
DSB IA 19520IA 19520Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19520.
DSB IA 19521IA 19521Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19521.
DSB IA 19522IA 19522Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19522.
DSB IA 19523IA 19523Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19523.
DSB IA 19524IA 19524Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19524.
DSB IA 19525IA 19525Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19525.
DSB IA 19526IA 19526Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19526.
DSB IA 19527IA 19527Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19527.
DSB IA 19528IA 19528Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19528.
DSB IA 19529IA 19529Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19529.
DSB IA 19530IA 19530Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19530.
DSB IA 19531IA 19531Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19531.
DSB IA 19532IA 19532Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19532.
DSB IA 19533IA 19533Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19533.
DSB IA 19534IA 19534Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19534.
DSB IA 19535IA 19535Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19535.
DSB IA 19536IA 19536Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19536.
DSB IA 19537IA 19537Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19537.
DSB IA 19538IA 19538Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19538.
DSB IA 19539IA 19539Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19539.
DSB IA 19540IA 19540Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19540.
DSB IA 19541IA 19541Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19541.
DSB IA 19542IA 19542Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19542.
DSB IA 19543IA 19543Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19543.
DSB IA 19544IA 19544Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19544.
DSB IA 19545IA 19545Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19545.
DSB IA 19546IA 19546Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19546.
DSB IA 19547IA 19547Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19547.
DSB IA 19548IA 19548Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19548.
DSB IA 19549IA 19549Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19549.
DSB IA 19550IA 19550Scandia1950Omlitreret 1954 til IAL 19550.

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak