DSB godsvogne 1965 - 2001

DSB litra Sdgmss

DSB litra Sdgmss
458 6 000…139
(Retur til oversigt)
Transportvogn for containere, veksellad og sættevogne. Trykluftbremse KE-GP-A.

Længde:
18,34 m.
Akselafstand:
13,3 m.
 
   
Taravægt:
20,4 tons
 
   
 
   
Antal:
50 stk.
Tegning Litra Fabrikat År Noter
DSB Sdgmss 000Sdgmss 000Talbot1984Skruebremse. Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 000.
DSB Sdgmss 001Sdgmss 001Talbot1984Skruebremse. Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 001.
DSB Sdgmss 002Sdgmss 002Talbot1984Skruebremse. Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 002.
DSB Sdgmss 003Sdgmss 003Talbot1984Skruebremse. Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 003.
DSB Sdgmss 004Sdgmss 004Talbot1984Skruebremse. Omlitreret 1992 til Sdgmns 451 2 004.
DSB Sdgmss 005Sdgmss 005Talbot1984Skruebremse. Omlitreret 1988 til Sdgms 458 6 005.
DSB Sdgmss 006Sdgmss 006Talbot1984Skruebremse. Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 006.
DSB Sdgmss 007Sdgmss 007Talbot1984Skruebremse. Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 007.
DSB Sdgmss 008Sdgmss 008Talbot1984Skruebremse. Omlitreret 1993 til Sdgmns 451 2 008.
DSB Sdgmss 009Sdgmss 009Talbot1984Skruebremse. Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 009.
DSB Sdgmss 100Sdgmss 100Talbot1984Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 100.
DSB Sdgmss 101Sdgmss 101Talbot1984Omlitreret 1991 til Sdgmns 451 2 101.
DSB Sdgmss 102Sdgmss 102Talbot1984Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 102.
DSB Sdgmss 103Sdgmss 103Talbot1984Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 103.
DSB Sdgmss 104Sdgmss 104Talbot1984Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 104.
DSB Sdgmss 105Sdgmss 105Talbot1984Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 105.
DSB Sdgmss 106Sdgmss 106Talbot1984Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 106.
DSB Sdgmss 107Sdgmss 107Talbot1984Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 107.
DSB Sdgmss 108Sdgmss 108Talbot1984Omlitreret 1993 til Sdgmns 451 2 108.
DSB Sdgmss 109Sdgmss 109Talbot1984Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 109.
DSB Sdgmss 110Sdgmss 110Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 110.
DSB Sdgmss 111Sdgmss 111Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 111.
DSB Sdgmss 112Sdgmss 112Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 112.
DSB Sdgmss 113Sdgmss 113Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 113.
DSB Sdgmss 114Sdgmss 114Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 114.
DSB Sdgmss 115Sdgmss 115Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 115.
DSB Sdgmss 116Sdgmss 116Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 116.
DSB Sdgmss 117Sdgmss 117Scandia1985Omlitreret 1990 til Sdgmns 451 2 117.
DSB Sdgmss 118Sdgmss 118Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 118.
DSB Sdgmss 119Sdgmss 119Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 119.
DSB Sdgmss 120Sdgmss 120Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 120.
DSB Sdgmss 121Sdgmss 121Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 121.
DSB Sdgmss 122Sdgmss 122Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 122.
DSB Sdgmss 123Sdgmss 123Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 123.
DSB Sdgmss 124Sdgmss 124Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 124.
DSB Sdgmss 125Sdgmss 125Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 125.
DSB Sdgmss 126Sdgmss 126Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 126.
DSB Sdgmss 127Sdgmss 127Scandia1985Omlitreret 1990 til Sdgmns 451 2 127.
DSB Sdgmss 128Sdgmss 128Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 128.
DSB Sdgmss 129Sdgmss 129Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 129.
DSB Sdgmss 130Sdgmss 130Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 130.
DSB Sdgmss 131Sdgmss 131Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 131.
DSB Sdgmss 132Sdgmss 132Scandia1985Omlitreret 1990 til Sdgmns 451 2 132.
DSB Sdgmss 133Sdgmss 133Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 133.
DSB Sdgmss 134Sdgmss 134Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 134.
DSB Sdgmss 135Sdgmss 135Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 135.
DSB Sdgmss 136Sdgmss 136Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 136.
DSB Sdgmss 137Sdgmss 137Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 137.
DSB Sdgmss 138Sdgmss 138Scandia1985Omlitreret 1987 til Sdgms 458 6 138.
DSB Sdgmss 139Sdgmss 139Scandia1985Omlitreret 1990 til Sdgmns 451 2 139.
Billige jernbane T-shirts


Lokomotivfabrikker

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak