Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Udflytning af statslige arbejdspladser (Generelt)

af Børge Sundahl, 2/10 2015, 19:01 (3101 dage siden) @ Thomas Boberg Nielsen

Nu er dette forum normalt ikke et debatforum om politiske spørgsmål, men nu da vi er inde på emnet, så vil jeg gerne give min kommentar, om end den ikke er så positiv.

Jeg synes d'herrer og damer politikere, såvel på Christiansborg som diverse borgmestre skulle tænke sig gevaldig om.

Det er jo ingen problem, at flytte arbejdspladser til et andet sted på Sjælland eller for den sags skyld til Fyn og Fredericia, men er det længere væk, så synes jeg der kan blive et problem.

Hvis medarbejderne skal flytte med, så skal de trækkes op ved rod m h t hus, ægtefællens evt arbejdsplads og ikke mindst børnenes skole.

Er det hele så værd blot for nogle enkelte arbejdspladser?

Nå det er min mening.

Børge


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Indsend billeder

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak