Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Banedanmark-direktør sigtet for embedsmisbrug (Generelt)

af Kloge Aage @, Horsens, 27/11 2015, 19:16 (3044 dage siden) @ jesper Ravn

OK da jeg vil straks forlade din FB. Jeg har gransket nærmere og er blevet endnu mere chokeret.

Hvis du synes det er OK med en situation hver anden måned, jfr dine oplyste 12 hændelser på 2 år, hvor du kunne have slået uskyldige passagerer eller medarbejdere ihjel, så siger jeg tak for kaffe, godt Banedanmark fik dig standset. (Og er det så kun 12, vi har jo kun dine oplysninger).

Og så må jeg spørge igen, hvordan kan det være at så mange forskellige medarbejdere i Banedanmark, vil have "hævn" over dig ?
Normalt har man gjort noget, når der skal hævnes.

Når jeg læser de mails du har offentliggjort, synes jeg mere det ser ud som om de "udhængte" Banedanmark folk, gør alt hvad der står i deres magt for at stoppe en vaneforbryder, hvilket åbenbart er vanskeligt med de regler der er. At så deres sprogbrug måske ikke er helt pænt er en anden ting.

Så jeg takker Banedanmark for at de fik stoppet dig og er glad for at vi nu har en mere sikker bane, når jeg i morgen skal til Aarhus.

låst
5959 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Lokomotivfabrikker

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak