Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Banedanmark-direktør sigtet for embedsmisbrug (Generelt)

af Jesper Ravn, 28/11 2015, 21:50 (3064 dage siden) @ Peter Christensen

Hej Peter

Da du har taget dig tid til dette opslag, vælger jeg dette til min sidste post.

BDK har ikke meget at sige, da det er dem der har begået fejl på fejl på fejl.
Jeg er ikke agressiv, men der kommer en tid hvor eens tålmodighed er opbrugt.
Jeg har nu kæmpet i 2 år.
Jeg har tilbudt BDK forlig 30 gange, men kold skulder hele vejen.

http://nyhederne.tv2.dk/2015-11-27-transportministeren-vil-indgaa-forlig-i-sag-om-embed...

Dette link siger vidst det meste.
Jeg har ikke tidligere hørt om, at en Minister direkte på TV lover et forlig med en lille entreprenør.

Vedr. sikkerhed ved anvendelse af undertegnede, så er dette netop et af punkterne hvor jeg er blevet hetzet.
Flere enkeltpersoner i Kvalitet & Sikkerhed har nemlig spredt budskab om, at jeg er sikkerhedsmæssig uforsvarlig. Noget nær en dødsdom for et sikkerhedsfirma.
Og herinde har man fokuserer på de synergier vi har haft, så der er en del sympati med Kvalitet & Sikkerhed herinde.

Til venlig orientering er jeg uddannet SR1 Arbejdsleder, Fører af Arbejdskøretøj, Godkendt som underviser på SR uddannelser, tidligere Politimand, tidligere Officer i Hæren, Veteran, tidligere Lagerchef i en Bilka, tidligere Varehuschef i en ComputerCity og nuværende ejer og Adm. Direktør i RAVN Bane ApS samt ejer og VD i RAVN Bane AB som grundet denne hetz er gået fra hhv 51 og 14 ansatte til 14 og 0 ansatte på 14 måneder.

Dette sker ikke under normale omstændigheder.

Tak for denne gang.

Jesper Ravn

låst
5814 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Nakskov Sukkerfabrik
Nakskov Sukkerfabrik

Nakskov Sukkerfabrik blev opført i årene 1882-83 og er i dag den sidste overlevende sukkerfabrik på Lolland. Læs her om fabrikken med de tilhørende saftstationer samt det omfattende roebanenet og de mange smalsporede damp- og diesellokomotiver.

Læs mere
Indsend billeder

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak