Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Banedanmark-direktør sigtet for embedsmisbrug (Generelt)

af Mo 568, 1/12 2015, 00:14 (3063 dage siden) @ Gæst 20

Synspunkterne deler sig tydeligvis mellem personer med intern viden om Banedanmark, som ikke vil røbe deres ansættelsesforhold, Jesper Ravn og UTJ. Jeg er en af dem som mener at ikke alt i denne verden er sort eller hvidt, og jeg deler UTJ´s synspunkter. Banedanmark har som en styrelse - betalt af skattekroner, en særlig forpligtigelse til udvise redelighed og rettidig omhu i omgangen med skatteydernes penge og de firmaer man samarbejder med. Jeg tænkte derfor at det kunne være interessant at se hvad ejeren, Transportminister Magnus Heunicke, mente om denne sag i et åbent samråd i Transportudvalget den 29. april 2015. Samrådet var indkaldt af Kim Christiansen (DF). Med dette samråd i baghovedet kan man måske godt forstå, hvis Transportminister Hans Chr. Schmidt nu overvejer at indgå et forlig med Ravn Bane. Se hele TV transmissionen af samrådet fra Folketinget på dette link, men hav tålmodighed, samrådet vare 1 time, fra kl. 11:00 til 12:00:Link til åbent samråd om Ravn Bane i Transportudvalget den 29. april 2015 fra kl. 11:00 til 12:00 God fornøjelse fra Thomas Albøg Olsen alias Mo568

låst
5935 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak