Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Danske Damplokomotiver i 3d til MikuMikuDance MMD (Generelt)

af Steff, 23/1 2016, 10:27 (3009 dage siden) @ Søren Hermansen

Kære Søren

Jernbanehobbyen eller det at lide at kunne tegne, fotografere, PC, se på billeder eller andre ting, kan kombineres på mange måder, bare man har det godt med det, og så er det næsten ligemeget, om andre synes om det.

Jeg er næsten helt sikker på, at denne nye vinkel ikke er set i Danmark og jeg vil vædde på, at mit barnebarn, der har været i prinsesse- og "My Little pony" alderen, ville have elsket dine tegninger. Og det har så ikke noget med at lokke hende over til jernbanehobbyen! En i familien må være nok:-)

Og så kan jeg jo se forbilledet og det glæder mig du er en tur gennem SJS og DSB-S og en (eller to?) privatbaner og mener også at kunne kende vinklen på nogle billeder, men der kan alt jo vendes og drejes i 3D.

Du spørger om en mening, jeg synes det er en forfriskende ny vinkel at anvende 3D, jernbaner, eventyr mv. på. Hvad kan det ikke blive til? Og jernbanehobbyen (eller med den som udgangspunkt) behøver jo IKKE at være højtidelig, train spotter, nittetæller, nørdet eller andet, vel?

God fornøjelse og tak for "kigget".

Med venlig hilsen

Steffen Dresler
(engang imellem en af "The fat controllers helpers").

--
Steffen Dresler


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

DSB MZ1402

Jernbanebøger

Orientekspressen

Orientekspressen. Pris 250 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak