Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

En begmand til jernbanen? "Veje virker ....." (Trafikpolitik)

af Georg Schmidt, 31/8 2016, 23:29 (2792 dage siden) @ gaest

Hej Gaest
Jeg prøver også med lidt humor.
Her til morgen virkede vejene her omkring Århus i hvert fald ikke. Det hele holdt stille. Vi har et begreb her i Østjylland der hedder "ekstra køretid" på vejene, som der bliver lavet et underholdende radioprogram over hver morgen. Der er aldrig nogen der klager over denne ekstra køretid ligegyldig "hvor meget den er ekstra". :-D
Det skulle lige være jernbanen der lige så tit præsterede denne ekstra køretid, så skulle der hurtigt blive samråd eller gang i rejsegarantien.:-D
I går var jeg med IC-lyn fra København H kl. 19.55 til Århus. Jeg skal love for, at de to IC 3 sæt var nogle der ville fremad. Vi var vel tæt på de 180 over Vestsjælland over delvis over Fyn samt Hedensted ned mod Horsens, det var en ren fornøjelse. Ankomst på slaget til Århus, men det er der aldrig nogen der skriver om på forum, og det sker jo dag efter dag.:-)
Den seneste joke fra politikerne om et ekstra spor på E 45 mellem Århus og Skanderborg, hvad skulle det dog hjælpe, Husene for enden af vejen flytter sig jo ikke af den grund;-) .
Før folk erkender, at der simpelthen ikke er fysisk plads på vejene til alle de biler de har købt, fortsætter det med "fastkørsler" hver morgen omkring de store byer, vejene fejler såmænd ikke noget.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak