Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Hvad er vi bange for????? (Generelt)

af Tonny Brandt Andersen ⌂, 22/9 2016, 08:31 (2770 dage siden) @ Bumle

Jeg går forbi de mest støjende personer. Jeg går forbi dem der sidder med fødderne oppe på det modsatte sæde. Jeg går forbi dem der har deres bagage stående på sædet ved siden af.
Når jeg finder en plads, så sætter jeg min taske på sædet ved siden af. Jeg og andre flytter selvfølgelig vores tasker, hvis nogle ønsker at bruge pladsen, men det at man har sat tasken der betyder, at man ikke gider at sidde og snakke med andre.
Nogle gange ender jeg i stillezonen, men der er altid nogen der ikke respekterer stillezonen.
Jeg vil gerne sidde langt fra dem der sidder og spiller musik og taler højt med en ven eller i telefon.

Tager jeg toget fra Vejle til Odense om fredagen, er det en helt anden sag. Da er jeg lykkelig for enhver plads og ofte sidder jeg på trappen ude ved indgangsdøren sammen med 4-5 andre. Hvis jeg ikke kan finde en siddeplads i toget, står jeg af og venter en halv eller hel time til næste tog.

Det ville da være lige så mærkeligt, hvis der sidder 2 piger ved et bord, og resten af pladserne er tomme, og man så sætter sig ved siden af de 2 piger :-D


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanebøger

Gjerrildbanen - En Rejse Gennem Norddjurs

Gjerrildbanen - En Rejse Gennem Norddjurs. Pris 290 kr.

Læs mere
Det Lolland-Falsterske Jernbane-Selskab 1874 - 1924
Det Lolland-Falsterske Jernbane-Selskab 1874 - 1924

Ved Lollandsbanens 50 års jubilæum i 1924 udgav banen denne bog på 110 sider, der fortæller om banens forhistorie, bygning og drift fra åbningen i 1874 til 1924. Teksten er konverteret til HTML.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak