Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

OT: FUD (Generelt)

af esni, Frederikssund, 20/1 2017, 07:06 (2625 dage siden) @ mss

Mine kilder er bl.a. Railcolor.net og Wikipedia. Derudover diverse postings i tyske jernbanefora. Der skånes ingen, heller ikke Bombardier eller Siemens, så jeg regner med at der må være en hvis sandhed.

Jeg har fulgt 109E siden den først blev nævnt, og har også været meget spændt på om Skodas nye pragtstykke ville få succes i, og også uden for Tjekkiet.
Så det er ikke fordi at jeg ikke under dem en succes. De synes hidtil at have bygget gode lokomotiver, og i store mængder. Det giver sort respekt (jeg har da også tre Skoda-loks i model ;-)).

Ingen ved dog om det kan gå nogenlunde hurtigt og gnidningsfrit med godkendelse og indkøring når den ikke har godkendelse i Tyskland endnu og ikke har gennemført test med Bombardier dobbeltdækkere. Selv i Tyskland skal de jo køre med Skoda dobbeltdækkere.

Men til syvende og sidste er det jo heldigvis ikke vores afgørelse. Vi må bare vente og se hvordan det ender :-)

Jeg beskyldte dig for FUD, fordi jeg åbenbart tolker bl a Railcolor anderledes end du gør. Jeg har heller ikke kunnet finde den totale katastrofe på tysk eller Engelsk Wikipedia. De tyske fora kender jegnikke rigtigt
Men du har ret i at det heldigvis hverken er din eller min afgørelse.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak