Komfort i IC3 (Generelt)

af BoergeOf61, Randers C, tirsdag 14. februar, 2017, 22:10 (8 dage siden) @ Erling Pedersen
redigeret af BoergeOf61, tirsdag 14. februar, 2017, 22:39

Jeg ser bedre sæder. Sådan er vi så forskellige.

I nogle tilfælde er det første, jeg gør efter påstigning i sådan et ICE-tog, at jeg placerer min kuffert over armlænene og finder en bog og evt. en mp3-afspiller frem, hvorefter kufferten lukkes og placeres på hylden over sædet. Jeg har ikke behov for bedre udsyn. Det er en gammel, blød kuffert vist købt i Føtex, og den har været med på flere togrejser til Tyskland, Storbritannien og Belgien. Den kan i øvrigt også ligge på hylden over sæder i tyske IC-tog.

[image]

Edit: Da jeg kun rejser to-tre udenlandske dobbeltture om året, som hver højest tager to dage, er nogle ord som "ofte" og "normalt" en overdrivelse.

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Rangerlokomotiv litra ML
Rangerlokomotiv litra ML
I Jernbanebladet 1967 nr. 3 har vi fundet denne artikel om en ener på de danske skinner: rangerlokomotivet DSB ML 6, der blev bygget i foråret 1945 på Derby Works, som var de Britiske Statsbaners værksteder for det centrale distrikt.

Læs artiklen 

Kommentarer, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.
Mail til Jernbanen.dk

Copyright © 2017 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen