RHJ M 4 (Generelt)

af Ole Juhl @, torsdag 16. februar, 2017, 08:17 (37 dage siden) @ Morten Flindt Larsen

Hejsa

MHVJ folkene har "opfundet" noget meget bedre end lak (Der bliver slidt og skaller af) de bruger en oliebehandling.
Olien efterlader en skinnede og flot overflade, der "kun" skal friskes op - hvis/når den bliver lidt ridset og slidt.

Og noget helt andet, jeg tror også der skal laves noget inde bag ved teaktræet. :-)

Men fedt at der er overskud og kræfter til at få den ud og køre, det er et flot og anvendeligt køretøj :-)

Mvh Ole


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

  • RHJ M 4 - Tommy Nilsson, 15/02 2017, 22:13 [*]
    • RHJ M 4 - Michael Deichmann, 16/02 2017, 02:21
      • RHJ M 4 - Morten Flindt Larsen, 16/02 2017, 08:03
        • RHJ M 4 - Ole Juhl, 16/02 2017, 08:17
    • RHJ M 4 (+ 1 foto) - Niels Munch, 16/02 2017, 09:47
Motordriftens indførelse ved DSB
Motordriftens indførelse ved DSB
I Vingehjulet 1951 nr. 2 har vi fundet denne artikel, der beskriver nogle af de genvordigheder, DSB havde med den første motorvogn ´Hønen´ i 1923 til MR-vognene der blev bygget af A/S Frichs og A/S Scandia i fællesskab.


 Læs artiklen 

DSB plakat 1949

DSB plakat 1949
DSB plakat 1949 af
Aage Rasmussen
Pris: 249,- kr.
 Køb 

DSB plakat 1937

DSB plakat 1937
DSB plakat 1937 af
Aage Rasmussen
Pris: 249,- kr.
 Køb 
Kommentarer, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.
Mail til Jernbanen.dk






Copyright © 2017 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen