Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

ÆØÅ (Generelt)

af Erik V. Pedersen ⌂, Ballerup, 22/2 2017, 10:19 (2619 dage siden) @ gaest

Det vil kræve et tons konsulentrapporter at få det til at fungere. Måske bliver konsekvensen at Desiroerne skal udrangeres, og der skal anskaffes nyere versioner, der naturligvis ike kan samkøre med de ældre.

Meeen, DSB har jo før haft held til at omdøbe byer. feks Lillerød > Allerød.
Måske består løsningen i at omdøbe Næstved til N$stved, og Køge til K+ge
Så skal der bare ændres på nogle byskilte, det er meget nemmere... for DSB.

---------------------

Måske skal man en dag tage bussen til Pr$st+, når man nu ikke mere kan køre dertil med toget, --eller tage færgen til $r+ :-)

Erik V.
www.evp.dk

[image]
.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

  • ÆØÅ - Tommy Nilsson, 21/2 2017, 22:19 [*]
    • ÆØÅ - andersj, 21/2 2017, 22:24
    • ÆØÅ - Michael Deichmann, 22/2 2017, 00:14
      • ÆØÅ - thomas1, 22/2 2017, 00:37
    • ÆØÅ - gaest, 22/2 2017, 07:47
      • ÆØÅ - Erik V. Pedersen, 22/2 2017, 10:19
        • ÆØÅ - Johnni Christensen, 22/2 2017, 12:28
          • ÆØÅ - jmp, 22/2 2017, 15:04
            • ÆØÅ - Dampfmeisteren, 22/2 2017, 15:07
DSB MX1022 1
Godstrafik pr jernbane i 1990
Godstrafik pr jernbane i 1990

I hæftet "Transportbranchen i Danmark Juli 1990" udgivet af JB Business Information, har vi fundet dette kapitel om godstransport pr jernbane som måske kan interessere en større kreds. Teksten er skrevet 10 år før DSB opgav godstransport i Danmark.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak