Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Køb af rejse (Generelt)

af andersj, Aalborg, 26/2 2017, 18:54 (2610 dage siden) @ SimonS

Der er togbus mellem København H og Rødby i påskeugen kan jeg se. Jeg kan på www.bahn.de finde 2 forbindelser fra "Kopenhagen H" til "Bruxelles Midi" den 10. april og 1 den anden vej.

De står alle sammen i 119,95 eller 139,95 Euro pr. vej, og derfor vil det være billigere for dig at købe et Interrail Global pass 5 dage


Interessant med Interrail. Jeg antog bare, at det ville være alt, alt for dyrt. Men det ser altså ud til kunne blive et glimrende alternativ alligevel.

Mange tak for tippet!

Efter at det i 2016 blev tilladt at bruge to dage af et global pass i eget land til og fra grænsen er det blevet et mere attraktivt produkt.

Hvis du køber det hos DSB så være sikker på at du får rabatten på 15% med, det er nemlig et andet varenummer de skal vælge i systemet fremfor det normale uden rabat, og det kan glippe.

--
Mvh Anders


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Hirtshalsbanen gennem 40 år 1925-1965
Hirtshalsbanen gennem 40 år 1925-1965

Dette hæfte på 60 sider om Hirtshalsbanen udkom i 1965 på Signalpostens forlag som en hyldest til banens 40 års jubilæum. Det er skrevet af A. Gregersen og med i redaktionskomiteen var endvidere Holtrup og EVP. Hæftet er konverteret til pdf-format.

Læs mere
Svenska-lok
Indsend billeder

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak