Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Mo 1835 vender hjem (Generelt)

af LHJ, 10/4 2017, 23:00 (2564 dage siden) @ Mickpedersen

Hvis man går ind på Facebook og søger på en person fra Øsjk, kan man se at personen er venner med en af dem der sider høj i angelner. Jeg ved at det ikke var det bedste bud der vandt. Men pga venskab fik øsjk den. Føj siger jeg bare, og Nikolai jeg er i Jyllands så nej tak og vil kun arbejde under ordenlig forhold. I har ikke brug for et lokomotiv som kan lave damp, da i ikke har vogne som har brug for det, i har rusten vogn og lokomotiver. Jeg tro det er fordi i vil hindre andre i at få den.


Jeg er helt på det rene med, at nærværende forum i modsætning til det historiske (der er visse deltager endog betegnes "herreværelset") normalt er åbent for lidt mere letbenet snik-snak, rygter, sladder og fantasterier - og sådan skal det også være; på den måde kan vi alle være med.

Men her er vi vist nået ned på "sandkasseniveauet" ...:-(

Spar os venligst for mere af den slags! Få din mor til at skifte din fyldte ble, Mick Pedersen, og lad hende købe en fin rød plasticskovl og en spand, som du kan lege med, nu du tilsyneladende må undvære en MO-vogn i denne omgang.

vh
LH

PS: Uanset hvad man måtte mene om Angelner Dampfeisenbahn, er de selvfølgelig i deres gode ret til at sælge deres køretøjer til hvilken som helst pris - eller for den sags skyld forære dem væk. Tilsvarende er ØSJK, uanset hvad man måtte mene om dem, herunder hvad de måtte have brug for eller ikke, i deres gode ret til at købe hvilket som helst køretøj, som måtte blive dem tilbudt, og til lige præcis den pris, som de måtte kunne blive enige med sælgeren om.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

ContecRail
Siemens Desiro / DSB litra MQ indsættes i drift
Siemens Desiro / DSB litra MQ indsættes i drift

Læs i denne artikel om forhistorien, bygningen, godkendelsen og ibrugtagningen af nye Siemens Desiro togsæt til DSB i 2002. Tekst og billeder er af DSB´s projektleder for litra MQ Hans Werner Hansen.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak