Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Fremtidens togtrafik i Nordjylland (Generelt)

af andersj, Aalborg, 14/6 2017, 19:15 (2507 dage siden) @ Østjyden

Udkast til tjenestekøreplaner for Nordjyske Jernbaner har været fremme her i forummet i august 2016:
http://www.jernbanen.dk/forum/index.php?id=113470, men jeg har ikke set noget nyt om køreplanerne siden.
I øvrigt, så ligger der en TKV gældende fra (så vidt jeg husker) den 07. august 2017 på Banedanmarks hjemmeside.

M v h
Peter L J

Jeg har fået/set tre forskellige svar fra NT. Det første i maj var "i slutningen af juni" det andet var i sidste uge da flere spurgte på Facebook "i næste (denne) uge" og nu kan jeg se på køreplansiden på NT's hjemmeside at der står "ca. 1. juli." Nordjyske Jernbaner/NT er dog altid sent ude med nye køreplaner i forhold til DSB.

At der er noget som NT ikke har styr på er dog langt fra en nyhed, men det er en helt anden snak.

Desuden har der heller ikke være nogle informationer om hvilke billetter der godtages i NJ's tog udover de almindelige selvfølgelig. Vil man kunne købe Orange billetter ligesom med Arriva? Hvad med internationale billetter normalpris/Sparpreis Europa? Det eneste jeg har set er at man internt i NT har vedtaget at Interrail kommer til at gælde i alle tog, men det er dog ikke en oplysning der er kommet videre end et referat fra et bestyrelsesmøde i vinters.

--
Mvh Anders


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billige jernbane T-shirts

Nakskov Sukkerfabrik
Nakskov Sukkerfabrik

Nakskov Sukkerfabrik blev opført i årene 1882-83 og er i dag den sidste overlevende sukkerfabrik på Lolland. Læs her om fabrikken med de tilhørende saftstationer samt det omfattende roebanenet og de mange smalsporede damp- og diesellokomotiver.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak