Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Frederikslund Station (Generelt)

af jernbane tosse, 25/6 2017, 11:48 (2469 dage siden) @ Michael Deichmann

Det er det ægte træværk fra dengang, og jeg tror at det er noget holdbart træværk, de kunne noget dengang. Jeg tror ikke træværket forgår, for så ville det have gjort det forlængst. Frederikslund station står jo i et natur skønt område hvor den ikke bliver udsat for for voldsom trafik og skadelige benzin ose, dog kører det nogle tog forbi ud epå skinnerne, men det har ingen betydning for bygningen, den er meget intakt og vedligeholdt, man kan selvfølgelig ikke undgå at malingen er skallet af pga stationens høje alder, man brugt emalje maling dengang, og den er altså skallet af i løbet af alle de år stationen har stået der, men min personlige vurdering er at stationen er i en utrolig god stand, det er virkelig en spændende bygning netop fordi den er urørt uden at der er gjort nogle ændringer af betydning, og fordi den ligger så langt væk gemt væk, man kan kun rejse til Frederikslund station med bil eller cykel,m den ligger langt ude på landet, og hvis man søger på google efter billeder eller beskrivelser af Frederikslund station finder man ikke megen informatin eller biller af stationen, man finder kun det som der står beskrevet om den, og som har gjort det i lang tid. Frederikslund station er ikke let at rejse til, det er sådan lidt besværligt langt ude på landet.[image][image][image][image][image][image][image][image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Indsend billeder

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak