Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

DSB mangler tog (Generelt)

af jernbane tosse, 11/7 2017, 21:13 (2474 dage siden) @ Rasmus Nielsen

Desværre ikke i år 2017, men hvis du spurgte mig for 20 år siden så ville jeg kunne sige en masse positivt. Negative ting, meget uforskammet togpersonale, ingen brugbar indformation på deres ubrugelige skærme som viser ( ingen information ) manglende tog destination på s-togene, grafittig som ikke bliver renset af så man kan se ud af vinduet, togstationer sølket ind i bræk og pis smadret flasker, og affald alle steder, due lort især på hovedebane gården, det alle steder de har sat pigge op for at undgå due lort, der går masser af rengørings personale rundt, men de laver ikke en skid, ej heller på Roskilde station hvor der næsten lige har været roskilde festival, gang tunnelen stinker af pis ligesom den også altid gør på kbh h ??. Lukning af rejsecentrene, personlig betjening er der ikke noget af ??? ja så kan man spørge de højrøvede stewarder på kbh som ikke kan svare høfligt. Jeg oplever også at togførerne råber grimt til kvinder mned barne vogne som ikke ved hvor de skal ind henne med deres barnevogn. Før i tiden var der afmærkninger på perronen, det er der ikke mere ?? Altid forsinket tog i helt op til 10 min ?? pisse irreterende når man skal skifte med et andet tog og bus ?. Meget grimme og total magtsyge tog kontrollører som ikke evner at fange de hardcore snydere i s-togene, de hardcore snydere narre de inkompetente togrevisor hver gang, de hardcore snyder er ikke bange for mig de er bange for for togrevisorne, så de er der hvor de ikke er, så de fanger ikke en skid ??. De behandler ikke folk pænt, og taler grimt og komaderende til folk, det eneste de skal er at krads bøder ind. De er ligeså slemme som g4 som også kontrolerer nu i busser, de er også nogle magtsyge sataner. DSB har ingen service, snart mister togførene deres arbejde på kystbanen, og nogle strækninger fordi man vil til at køre s-tog der, og de kradser jo alligevel pengene ind ved bøder, så der er jo penge at spare der, plus at DSB tar røven på folk med rejse kortet.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

MK-FK Statsbanernes nyeste motorvognstype
MK-FK Statsbanernes nyeste motorvognstype

Den 15. maj 1943 skrev Maskinchefen ved DSB - Civilingeniør Hedegaard Christensen - denne artikel om statsbanernes nye motorvogn litra MK til bladet Ingeniøren. Det første togsæt af litra Mk-FK blev leveret fra Frichs og Scandia samme år.

Læs mere
DSB MZ1434

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak