Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

LNJ SM 13

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 16/3 2011, 06:16 (4788 dage siden) @ Peter Roland Hansen

Jeg vil gerne venligst gøre opmærksom på at det var MHVJ der var vært ved dette arrangement og prøvede at drikke de stakkels uskyldige sjællændere som var kommet langvejs fra under bordet, men det lykkedes desværre bare ikke helt.
det var i øvrigt an ganske fornøjelig tur, og man kunne faktisk godt ønske sig at banerne immellem tog sig tid til at lave lignende sociale arangementer

Det var en kanongod tur. :-D
Der var mange oplevelser ud over det sædvanlige som f.eks. at et ophold i Middelfart ved. 2-tiden fredag nat pga. overhalinger blev brugt til et discoteksbesøg. Ved Horsens lød det som om vi var ved at tabe kardanakslen, så vi humpede til Århus og rangerede ned i remisen til reparation. Det må være en af de sjældne gange, hvor der har været personførende tog i remisen. :-P
På MHVJ blev der kørt fotosærtog til den store guldmedalje med bl.a. HHJ M 2 og vores egen LNJ SM 13.
Jeg husker ikke, om jeg fik sagt tak for arrangementet (og lån af lejligheden) til MHVJ-folkene, så bedre sent end aldrig: Tak! :-)

[image]

Her er et billede optaget umiddelbart før afgangen fra Mariager tilbage til København. Jeg gætter på, at det ikke er særlig tit, at der på perronen i Mariager skiltes med "Tog mod København, afgang kl. 17".

--
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

DSB MZ1454Billige jernbane T-shirts

Indsend billeder

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak