Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Rüdesheim am Rhein - billede 9 (Jernbanen i dag)

af Thomas Boberg Nielsen ⌂, Spor 44, Godsbanen, Aalborg, 28/10 2017, 17:02 (2344 dage siden) @ Thomas Boberg Nielsen

Jeg har forståelse for det problem, der kan være med den smalle perron. For den er åbenbart smal. Og jeg har forståelse for, at man løser problemet.

Men jeg fatter ikke, at man i mindst 50 år har haft medarbejdere fra Tysk Bagagevagtforening til i treholdsskift dag ud og dag ind 365 dage om året at rende rundt og låse den dør op og i. Det må kunne have været løst på en smartere måde for mindst 50 år siden. Og ham, der låser døren op og i, hvad laver han, når han ikke låser døren op og i? Alle øvrige jernbanerelaterede opgaver på stationen er jo forlængst faldet bort.

(Men i Ellidshøj sidder der jo også en person og udfører arbejde, som med en mikroskopisk investering kunne erstattes af et par relæer (undskyld I gode Ellidshøj-medarbejdere)).

Her ses den samlede bygningsmasse med det tidligere pakhus til venstre og hovedbygningen til højre.

[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak