Arden og Hobro kobles (måske) på Aalborg Nærbane (Jernbanen i dag)
og "ligeledes er det på denne side af 2024 heller ikke muligt at udvide den regionale togdrift, så stationerne [det vil side Arden] mellem Skørping og Hobro kobles på de direkte tog."
Det sidste er nu nok ønsketænkning fra både journalist (og politikere), for der har aldrig været - og er ikke - sat penge af til indkøb af rullende materiel til at dække merkørslen Skørping-Hobro endsige penge til at finansiere de ekstra omkostninger ved den daglige drift af denne merkørsel. (Mon jeg når at opleve Mosskov trinbræt blive genåbnet, når/hvis Aalborg Nærbane [mon den hedder det stadigvæk?] bliver forlænget til Hobro?)
Nu dages det brødre, det lysner i øst - i hvert fald, hvis "øst" er lig med Christiansborg:
Nordjyske Stiftstidende kan i dag 29. november 2017 berette, at på Christiansborg har Socialdemokratiet og Danske Folkeparti aftalt, at forlængelsen af Aalborg Nærbane fra Skørping til Arden og Hobro skal med i næste trafikforlig. Mon ikke Ø og SF hopper med på den sammen med klovnenæserne fra Alternativet?
Med venlig hilsen
Thomas Boberg Nielsen
På vej med en bog i 2019 om 150 år for Støvring station - og strækningen Randers-Aalborg