Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

R 946 - delvis ophugget (Jernbanen i dag)

af AndreasM, 6/12 2017, 19:31 (2304 dage siden) @ UTJ

Min aktie består i at museet hævder at have hørt "eksperter", dvs leveret troværdighed til det fremlagte.

Og til dato er du den eneste af disse, iøvrigt selvproklamerede, "eksperter" der har meldt sig på banen i denne debat? Med andre ord, kan der sidde 10 andre eksperter hvis vurdering museet har fulgt, og du var den 11. som var uenig, det ved vi ikke! Jeg ser ingen der udfordrer din ytringsfrihed her, tværtom så er det din faglighed og indsigt i driften af jernbanemuseet jeg betvivler. Bliv du bare ved med at kaste galde ud, det er du i din gode ret til jævnfør ytringsfriheden og offentlighedens interesse etc., men det bekræfter mig kun i min opfattelse af at du er tøsefornærmet over at dine favoritter ikke blev valgt af museet.

Over and out.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog
DSB D842

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak