Avatar

DSB færdig som operatør af s-tog drift (Generelt)

af Michael Deichmann ⌂ @, Gribskov kommune, torsdag 14. december, 2017, 13:20 (279 dage siden) @ Olfert

Men mon ikke det bliver et problem hvis resten kører førerløst. Tror ikke på de finder en løsning hvor førerløse og betjente kører på samme infrastruktur.


Ude på vejene er man jo nødt til at kunne håndtere det - og der er der endda flere frihedsgrader....


Er det netop ikke frihedsgraderne som gør det lettere at finde en løsning med bil? Hvis et tog opfatter en plastikpose som en uoverstigelig forhindring standser det. En bil kører uden om.

Eller stopper også. Det kommer an på om intelligensen i bilen kan genkende det som en uskadelig plastpose.....- og om der er plads til at undvige. Bilen skal jo tage hensyn til at der er mange biler i nærheden. Der er toget lidt mere alene.

--
Venligst

Michael Deichmann

[image][image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

DSB plakat 1959

DSB plakat 1959
DSB plakat 1959 af
Aage Rasmussen
Pris: 249,- kr.
 Køb 
Hornbækbanen 1906 - 1916 - 1966
Hornbækbanen 1906 - 1916 - 1966
Dette hæfte på 66 sider om Hornbækbanen blev i 1966 udgivet af Jernbanehistorisk Selskab som en hyldest til banens 50 hhv. 60 års jubilæum. Det er skrevet af Arne Gregersen i samarbejde med Holtrup og EVP. Hæftet er konverteret til pdf-format.
 Læs artiklen 
Kommentarer, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.
Mail til Jernbanen.dk






Copyright © 2018 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen