"Hovedstadens Letbane rykker tættere på" (Generelt)

af TeamBaumann, Hjordkær, lørdag 13. januar, 2018, 18:35 (7 dage siden) @ marrix

Takker ... det må jeg havde overset.

Jeg har lidt nær studeret dette tegnings med banens forløb.
Min forslag / ide - bland andet ved Glostrup St. - det virker lidt "Dumt" at bruge ca. 100 meter spor langs med
Sydvestvej og bygge en lille station der?
Alternativ: Bygge en brostation ved Søndre Ringvej O3 og en ny gangsti til Glostrup st.

Ved Ishøj st og Lundtofteparken som endestation
Alternativ: at lave en form for loop station ( eks. Amsterdam, ses også visse steder i Tyskland )

For at undgår mange krydsning af vejbaner, vil jeg undnytte midterbane af Ring 3 ved start af krydset Vejlegårdvej og bruge hele strækningen af Ring 3, indtil Herlev / Gladsaxe hvor det mm. placeret i midterbane af
Ring 3

Dette er bare min ide ændring / tankegang af denne plantegnings foreslag :-)


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanebøger

Hilsen fra jernbanen
Hilsen fra jernbanen
Pris 278,- kr.
 Læs mere 
Lyntogenes triumftog mod Lillebælt
Lyntogenes triumftog mod Lillebælt
Lars Christensen har været i avisarkivet og fundet tre reportager fra indvielsen af Lillebæltsbroen og indsættelsen af de nye lyntog i 1935. Artiklerne blev bragt i Berlingske Tidende og Randers Amtsavis.


 Læs artiklen 
Kommentarer, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.
Mail til Jernbanen.dk






Copyright © 2018 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen