Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Tak for denne gang: Søndag: Femte materieltransport... (Generelt)

af Danmarks Jernbanemuseum ⌂, Odense, 11/2 2018, 17:47 (2237 dage siden) @ Danmarks Jernbanemuseum

Mørket sænker sig over landet, og selvom vi fortsætter kørslen lidt endnu, er det er på tide at takke af for denne gang.

Det har som altid været en fornøjelse at holde jer opdateret med tidspunkter for vores kørsel, og jeg håber, I har fået nogle gode billeder og notater ud af det.

Hvis I har forslag til, hvordan vi kan gøre det bedre næste gang, vil jeg gerne høre om det. Jeg vil ikke love, jeg har mulighed for at efterkomme jeres ønsker, men vil gøre mit bedste for at gøre det endnu bedre for jer, når nu I tager jer tiden til at se os suse gennem landet.

Jeg vil desuden sige jer tusind tak for de mange flotte billeder, som vi har kunnet se i løbet af transporten i løbet weekenden - både her og på de sociale medier. Brænder I inde med at dele et billede eller en video, skal I endelig ikke holde jer tilbage med at dele dem her i tråden.

Nu er der ikke andet for fra mig end at sige tak for en spændende weekend, hvor vi for femte gang kørte materieltransport til museets magasiner og danske jernbaneklubber.

Med venlig hilsen

Janus
Frivillig
Danmarks Jernbanemuseum


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak