Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

IC3 i Neumünster (Generelt)

af jmp ⌂, Vejle, 23/4 2018, 20:53 (2166 dage siden) @ andersj

Jeg mente også spor 1, da kørsel sydpå i spor 3 er tidskrævende og der kan være konflikter med modkørende tog. Vil også lige rette mig selv, for det er ikke I men SI-signalet man skal indrangeres ved i Kolding i spor 1.


Kobling tager tid, uanset hvor du laver den.

En indkørselstogvej må gerne ende ved et SI-signal, så man kunne faktisk køre for signal fra I til SI og så rangere det sidste stykke til perron (der står en dværg til samme formål). Det kræver ikke engang en indrangering.

Jan


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanebøger

Københavns Hovedbanegård 1969

Københavns Hovedbanegård 1969. Pris 170 kr.

Læs mere
HectorrailIndsend billeder

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak