Tango vognene i Aarhus godkendt, men hvad sker der ellers? (Generelt)

af egonhund @, torsdag 17. maj, 2018, 15:16 (154 dage siden) @ Simon1906

Det er fordi at den ene type egner sig til bykørsel og den anden til jernbanekørsel.
Forskellen på de to sæt er hastigheden og vistnok også den mindste kurveradius de må befare (groft set).

--
William S.
[image]
[image]
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

GDS S2
Godstrafik pr jernbane i 1990
Godstrafik pr jernbane i 1990
I hæftet "Transportbranchen i Danmark Juli 1990" udgivet af JB Business Information, har vi fundet dette kapitel om godstransport pr jernbane som måske kan interessere en større kreds. Teksten er skrevet 10 år før DSB opgav godstransport i Danmark.
 Læs artiklen 

Lokomotivfabrikker

Kommentarer, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.
Mail til Jernbanen.dk






Copyright © 2018 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen