Nyt design til SA/SE (S-tog) (Generelt)

af Peter Linaa, torsdag 14. juni, 2018, 10:32 (126 dage siden) @ Henrik Hansen

Hvornår søger du ind til DSB, så der kan komme styr på tingene??
Du ved jo lige, hvordan det skal gøres.

Det er en sjov holdning du der giver udtryk for, men du ser måske tingene igennem et par DSB briller ??

Er det blevet DSB's kunder forbudt, at have en holdning til hvordan det produkt de bruge penge på fungerer - eller ikke fungerer. Det er immervæk mange kunder der dagligt må trækkes med forsinkelser, aflyste tog og en generel 'slatten' holdning til det at transporterer passagerer.

DSB holdning til kunderne kan meget godt aflæses i de svar de kommer med på bl.a. på facebook, hvor der bruges de samme floskler i svarene, og hvor der beklages i et væk. Men en beklagelse er jo kun fornuftig, hvis den følges op af en handling - og det er her det skrider for DSB, man kommer ikke rigtig ud at stedet, man beklager og det er så det !!!

Når du nu også skriver på Facebook, hvad så med at holde dig til den. Vi andre har fundet ud af, hvor utilfreds du er med DSB, og det er trættende hele tiden at læse/høre på dine brokkerier.

M v h
Peter L


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Kommentarer, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.
Mail til Jernbanen.dk






Copyright © 2018 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen