Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Den danske jernbanes største udfordring? (Generelt)

af Scharfenberg, 7/7 2018, 08:38 (2118 dage siden) @ UTJ

Waterfront-sagen jeg henviser til er veldokumenteret.

Eksempler på "Carstens" kommentarer til andres indlæg:
"Imponerende så meget sludder der kan komme ud af en defekt wirelås..."
"Jeg har tidligere tilkendegivet, at jeg ikke ønsker at drøfte DSB’s dispositioner med dig. Det fastholder jeg."

Carsten er nok også en DSB-proselyt.
Jf: "Jeg mener absolut DSB skal kunne kritiseres, men kritikken skal være fair. "

Jeg er yderst taknemmelig over at det er tilladt at kritisere DSB. Det er klart af DSB-medarbejdere skal bestemme hvad der er fair.

UTJ, det handler bare helt grundlæggende om gensidig respekt. Men desværre bliver det hurtigt en ond spiral: Nogle af de rejsende (som så fylder rigtig meget i medierne) føler sig dårligt behandlet af den danske jernbane, og så synes de, at det kun er rimeligt at behandle jernbanen i Danmark "med samme" manglende respekt. Men hvad tror du, der ville ske, hvis du var utilfreds fx med dit barns børnehave eller skole eller dit lokale fitnesscenter og talte om og til medarbejderne med manglende foragt og respekt? Tror du nødvendigvis de ville føle trang til at behandle dig med respekt?


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Renovering af DSB MR-tog i Tyskland 1995-98
Renovering af DSB MR-tog i Tyskland 1995-98

I perioden 1995-98 blev DSB´s MR-tog renoveret af Partner für Fahrzeug-Ausstattung (PFA) beliggende i Weiden i det nordøstlige Bayern i Tyskland. Værkmester i DSB Hans Werner Hansen fortæller her historien om sine to år i Bayern.

Læs mere
Billige jernbane T-shirts

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak