Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Den danske jernbanes største udfordring? (Generelt)

af UTJ, 7/7 2018, 09:14 (2119 dage siden) @ Carsten
redigeret af UTJ, 7/7 2018, 09:30

At Waterfront-sagen er veldokumenteret og heldigvis har fået sine konsekvenser, er ikke din fortjeneste.
Vi har til gode, at se dig dokumentere sagens relevans i dit personlige angreb på en af dette forums skribenter.

.
Det kan ikke være et personligt angreb. Jeg skriver om et koblingsalias som nu har fået hjælp af endnu et DSB-proselyt-alias. Hvis det var afsløring af et alias' sande identitet var det. Men det er påfaldende så ivrige DSB-proselytter er med at imødegå al kritik og jorde kritikere for tiden. Og den slags kampagne, koordineret eller ej, minder i høj grad om den meningsmanipulation som Waterfront-engagementet skulle udføre.

Du har selv kaldt et andet alias for en "defekt wirelås" hvilket vel også er et personangreb i DSB-proselyt optik. Det var blot mod et DSB-kritisk alias, så det er åbenbart tilladt.

En såkaldt "Carsten" kan være hvemsomhelst. Kan også være skrevet på en DSB-ejet ip-adresse. Jeg antyder sådan set intet, idet jeg blot vil anføre at hvis man som offentlig ansat (det gælder også i en SOV) ikke tydeligt skriver i sin kommunikation på firma-ejet udstyr at det er privat, kan det ses efter af ejeren eller revision på et senere tidspunkt. Det gælder også forumindlæg, uanset alias eller ej.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak