Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Fejlretning af kørestrømsanlægget Esbjerg Lunderskov (Generelt)

af Scharfenberg, 18/7 2018, 22:40 (2081 dage siden) @ SEB

Hej, er der nogen der ved, om de er gået i gang med at udbedre de fejl der er på kørestrømsanlægget mellem Esbjerg og Lunderskov? Her ovre ved Esbjerg sker der absolut INTET!!!! Men det kan jo være, de er startet i modsatte ende? Eller det kan jo også blot være, det bare ikke bliver lavet sådan lige "foreløbig" - Det ville jo slet ikke overraske - snarere tværtimod... :-(

Synes generelt man arbejder hen imod nedlæggelse af al offentlig transport - Det gælder både busser og tog. Man laver køreplaner der ikke hænger sammen med folks arbejde. Billetpriserne stiger langt kraftigere end alle andre priser og lønudvikling og inflation berettiger. Og service... Ja det er noget fra fortiden, for det er for længst fjernet TOTALT!!! Og når man udfører vejarbejde - Eller arbejde på skinnerne, ja så tager man MINDST mulig hensyn til offentlig transport! Busserne skal køre store omveje, med en allerede alt for stram køreplan. Togene bliver erstattet med togbusser som også skal køre omveje og er MEGA MEGET længere tid om at køre strækningen, end toget ville være (også selvom toget evt ville skulle køre meget langsomt pga arbejde på skinnerne). Politikerne holder store flotte "skåltaler", mens man administrativt lukker al offentlig transport ned på den ene og på den anden måde... :(

Svend Erling

Kære Svend Erling

Jeg kan ikke love noget som helst på vegne af den kollektive trafik i Danmark, men jeg kan garantere, at jeg vil lægge al min energi i, at det skal blive bedre om både 1 og forhåbentlig 5, 10 og 20 år ;-)

Med venlig hilsen
Scharfenberg - kobler din kollektive trafik sammen efter bedste evne


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak