Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

DOT afskaffer mobilklippekortet (Trafikpolitik)

af Henrik Hansen ⌂, Vejen, 22/10 2018, 19:51 (2011 dage siden) @ Schienenwolf

Tak for din personlige hilsen og din vurdering i min brug af offentlig transport, samt mine evner ud i at gennemskue et billetsystem. Desværre må jeg skuffe dig - ingen af dine påstande er korrekte - men det lader en type som dig, sig nok ikke gå på af !!!

Hvordan går det egentlig, når du vil diktere, at de butikker, du handler i skal give 50 % rabat på varer, som de kan sælge med fx kun 25 % rabat? Du bliver formentlig grint baglæns ud af butikken. Din opfattelse af, at DSB og de øvrige trafikselskaber skal være et socialkontor for nasserøve som dig, der gerne vil have andre til at betale gildet, er helt passé. DSB skal - efter ønske fra Folketinget - drives som en forretning, og rabatsatserne på 65- og Ungdomsbilletter er besluttet i Folketinget. Med hensyn til DSBs mening om deres kunders (og også politikernes?) manglende evner, så tyder et og andet dog på, at du har helt ret - altså forudsat, at du er kunde hos DSB.

Jeg hverken har eller har haft mulighed for at benytte mig af ungdomskort og 65-billet, så dit påstand om at jeg er 'nasser' på DSB, kan du godt stoppe op hvor der ikke er lys !!! - jeg bruger hvert år temmelig mange penge på at rejse med DSB, men det er altid til normal pris.

Hvis det er denne form for debat du vil have, hvor du kalder en meddebattør både nasserrøv og 'evnesvag', så har jeg ikke mere at debatterer med dig omkring, men når du engang bliver voksen nok til at debatterer på et fornuftigt grundlag, så er du velkommen igen.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak