Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Fire togproducenter kan byde på nye eltog til danskerne (Generelt)

af Scharfenberg, 26/10 2018, 09:44 (1980 dage siden) @ Peter Christensen

Peter, jeg kan oplyse, at jeg er bekendt med din identitet, arbejdsgiver osv.

Jeg gør intet for at gemme mig, jeg behøver ikke et alias og jeg har ingen professionelle interesser i togdrift.
Hvis du ved hvem jeg er (og det er der flere herinde som gør), så vil intet af ovenstående være nyt eller overraskende.

Min anke er blot at når andre har kaldt dig "Telegade" eller lignede, så har det ikke udløst et møgfald.
Denne forskelsbehandling under mig.
Jeg ser mest dine personlig angreb som en art forsvarsmekanisme. Hvorfor den er udløst har jeg ikke noget klart billed af.

Det er du jo i din gode ret til at undre dig over. Der har næsten udviklet sig et mytologisk skær over min brugerprofil herinde. Det kan jeg så undre mig over. Det skyldes muligvis, at jeg ofte prøver at nuancere debatterne til jernbanens fordel, hvilket (uvist hvorfor) åbenbart ikke falder i lige god jord hos andre brugere.

Lad os nu gå efter bolden (debatten) i stedet for manden. Det tror jeg faktisk, vi får en bedre debat af. Det står faktisk også i Tommys vilkår for debatten, at man ikke må gå efter manden.

Hermed ønsker jeg en fortsat god, saglig og indsigtsfuld debat fremover - uanset ståsted.

--
Med venlig hilsen
Scharfenberg

Kobler din kollektive trafik sammen efter bedste evne


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak