Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Fire togproducenter kan byde på nye eltog til danskerne (Generelt)

af Togbus, Foldingbro, 26/10 2018, 09:59 (2008 dage siden) @ Scharfenberg

Det er du jo i din gode ret til at undre dig over. Der har næsten udviklet sig et mytologisk skær over min brugerprofil herinde. Det kan jeg så undre mig over. Det skyldes muligvis, at jeg ofte prøver at nuancere debatterne til jernbanens fordel, hvilket (uvist hvorfor) åbenbart ikke falder i lige god jord hos andre brugere.

DSB har tidligere meningsmanipuleret i stor stil og disse indlæg minder om den slags. Hvis "Scharfenberg" er en centralt placeret medarbejder i Telegade eller ligefrem (eller blot) er sanktioneret af en overordnet er det et problem. Med antallet af indlæg må man konstatere at arbejdsgiveren mener at tiden brugt på indlæg er godt givet ud og dermed billiger den meningsmanipulation som den ovenstående postulerede nuancering jo er.

Med hensyn til mening om de prækvalificerede til nye togsæt er du gået over stregen, såfremt du er placeret i Telegade. Blot at sidde inde med virksomhedsintern strategisk viden om materielområdet i en udbudsproces og udtale sig om de prækvalificerede i en ikke neutral tone virker dum, amatøragtig og direkte skadelig, for slet ikke at sige noget værre.

--
- busser når det er billigst


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billige jernbane T-shirts

DSB MH311

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak