Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Jernbanebro over Vejle Fjord (Generelt)

af Frank Poulsen, 16/11 2018, 19:12 (1978 dage siden) @ steenth

Helt enig i der investeres generelt for lidt i infrastruktur...

Der burde afsættes et fast årligt beløb på finansloven til nyinvensteringer. Og ikke forhandlinger frem og tilbage fra sag til sag... Men det er en helt anden ting

Og til kommentaren fra modstanderen (har lige glemt navnet nu jeg skriver), men du skriver man skal priotererer pendlerne... Tror du ikke der er nogle der pendler Odense - Århus, Odense - Kbh? Jeg har personligt kollegaer der pendler Odense - Kbh dagligt. Bemærk flertal... Så jo de projekter i timemodellen vil jo OGSÅ hjælpe pendlere! Og ja det er måske et fåtal. Men jo flere muligheder der er for begge dele jo flere muligheder for også at tilgodese pendlere til Århus, Odense og København fra regionale byer i oplandet. En timemodel fra Odense vil måske medvirke til at folk fra Svendborgbanen med god krydsning tænker vi kan tage toget på tur til Århus og den gamle by en dag i december osv... Så øges trafikken på regionaltogene, så øges regionaltogenes frekvens med tiden fordi flere og flere kan vinde på det i forskellige situationer. Så jeg tror også du undervurderer hvad de forskellige delprojekter kan betyde til sidst i det samlede billede.

låst
2674 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak