Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Jernbanebro over Vejle Fjord (Generelt)

af hummel_62, Biltris, ved den midt sjællandsk jernban, 18/11 2018, 10:44 (1957 dage siden) @ ventrikel

Vest fyn
Jeg forestiller mig ikke der er så meget trafik, der tager udgang i Odense, ej heller har slut punkt i Odense. Det meste må være gennem kørende?

Enig. I min optik må næsten al jernbane passere gennem Odense (fraset Svendborgbanen)

I min verden vil det være bedre, om man havde bygget flyover ved Ringsted, og Kastrup lufthavn. Selv om det kunne lyde som københavneri, er det faktisk til fordel for alle andre.

Enig. Der er behov for flere niveaufrie krydsninger og oplagt at have lavet en Øst for Ringsted.

Så lad mig hører igen on Vest Fyn, nå ja flyover ved Lille Bælt, Jyllands siden. Hedder jernebane krydset Snoghøj?

Ifølge timemodelen skal der udbygges med 2 nye spor på Vestfyn langs motorvejen.
Hvorvidt firbindelsen mellem hidtige og nye bane sker ved niveaufrie krydsninger står ikke klart. Men tåbeligt at undlade sådanne!

Men lad nu være med at bede Bane Dannark til at pris sæt det. De bruger forsat regnestok.

Nej - de er gået rent over til Excelark. Brugte de regnestok ville de netop ikke regne forkert. Os andre som er opflasket med en regnestok ved hvor kommaet skal stå!

Ps synes de skulle genetablere Midt Sjællandsk Jernbane.

Din begrundelse herfor?

Snogehøj tænker jeg på de spor vi har i dag, jeg ikke finder grunden
Til nye spor.

Midtsjællanske; det var menningen at det var et blink i øjet
Mellem Hvalsø og Frederikssund er der to byer. Så, nej tak.
Bor selv lige ved liniefærringen

låst
2457 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak