Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

TIB, SIN og SR - en kort status - og "lidt" til (Generelt)

af Steff, 5/9 2011, 20:39 (4609 dage siden) @ Thomas Boberg Nielsen

Godaften Thomas!

Flot, flot, flot, glæder mig til at det hele kommer igang.
Sidder og leder efter materialer jeg er i besiddelse af og som kan bruges for siderne og er kommet lidt i tvivl. Hvornår TIB mv. er fremkommet kan jeg ikke huske, selvom jeg er blevet mandukteret af d´herre Schmidt & Petersen. Alderen gør sikkert sit (min altså:-) ). Men er f. eks. "Kjøreplan for ansatte" at henregne til en slags "før TIB" da den indeholder bl.a. trækketabeller og hvis ja, er det noget du ønsker?

Går ud fra at alt sendes direkte til dig og IKKE via denne side, der jo (undskyld) kun er et forsinkende led i denne proces.

Og et lille ønske.

Er det muligt at dække de nyoprettede sider ind under samme "hat", altså at jeg kun skal bruge EN indgangsvinkel og DEREFTER klikke mig videre til den side jeg ønsker. Jeg forestiller mig en hovedside "www. et eller andet navn med administrative jernbaner bestemmelser . dk.". Her står så alt det administrative om brug, hvordan tilsender jeg kildemateriale mv.
Hefra klikker man sig så videre til SIR, SB, SR, TIB etc.

Og når proppen alligevel er af, hvad med "Lokomotivernes kørselsfordeling" (der SKAL jo være drift blandt alt det trafikale ik´;-) ) og du SKAL jo have et langt otium og fylde det ud med noget positivt ikke sandt?

Steff

--
Steffen Dresler


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


DSB MH303Svenska-lok

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak