Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

TIB, SIN og SR - en kort status - og "lidt" til (Generelt)

af h087 ⌂, køge, 22/9 2011, 22:47 (4593 dage siden) @ Thomas Boberg Nielsen
redigeret af h087, 22/9 2011, 23:02

Hej Thomas
ja det er et større arbejde der ligger forude
vi er 2-3 stykker hernede/herovre der gerne vil påtage os at scanne Tkp´erne + det løse der evt kunne passes ind - vi skal så også finde ud af hvor vi kan få det parkeret - således at alle kan komme til det
Får det lagt på plads i løbet af week-enden og meller tilbage - Laver også en liste over materiale der pt haves og vender så tilbage - og sender dig også en E-mail omkring noget jeg lige skal have formuleret rigtigt - herunder også omkring det førstnævnte med Tkp
men lidt om det : Én hovedside ( fx; det "indre væsen ved DSB":-D )(èn indgang og derefter undersider omhandlende
TIB
SIN
SR
Tkp
Togplaner
Maskinløb
fx eksempel kunne DRM tegninger, HP/HG tegninger, tillæg mm også komme ind i spillet
osv osv
bare nogen tanker jeg har gjort mig
men sender en Email med mere om det - men vi kan også tage snakken her - det er så noget du kan afgøre - idet du måske nok får en slags "hovedrolle" i dette

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087- h087@hotmail.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

E-maskinernes sidste tid på Sjælland
E-maskinernes sidste tid på Sjælland

Denne artikel af Henrik Madsen udspringer af en brevveksling vedrørende tenderen til DSB E 978, der i mange år henstod på Godsbanegården. Artiklen fortæller om de sidste E-maskine ture i 1. distrikt og lidt om Kong Frederik den IX´s begravelse.

Læs mere
DSB ME1501

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak