Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Bevarede skinnebusser - SNNB Sm 12

af René Strandbygaard @, 14/11 2010, 06:14 (4883 dage siden) @ Aabenraabanen

En særling skal og bør bestemt ikke altid opfattes negativt. Jeg betragter mig selv som en særling, og det har jeg det særdeles godt med - så ro på. Det er jo oftest en særling der gør det uventede og en særling der bryder gængse normer og måder at gøre tingene på. Så inden i hidser jer alt for meget op, så sæt jer lige ind i betydningen af ordet særling. Der er i altså for hurtige. Jeg er da ked af hvis nogen føler sig stødt, det var ikke meningen.

Mht. Sm12, så holder jeg fast ved at den bare ikke bliver opbevaret godt nok. Ingen tvivl om at de tidligere ejere ikke passede ordenligt på den, men det har da ikke ændret sig væsenligt siden. Jeg kan simpelthen ikke forstå, når der skal så lidt til og der er brugt tid og penge på at få den "hjem", ikke passer bedre på den. Det har jeg vel i grunden lov at mene.

René


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billige jernbane T-shirts

Svenska-lok

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak