Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Høvelte trinbræt (Generelt)

af Erik V. Pedersen ⌂, Ballerup, 10/10 2011, 20:48 (4575 dage siden) @ gamle ole
redigeret af Erik V. Pedersen, 10/10 2011, 21:00

-og nu vi er ved det. Denne Egon kørte som bare hellevede, ren formrl 1. Det var som regel en blå Leyland fra Therkildsens rutebiler (linie 159 og 165), men gud ved hvem der egentlig ejede den. Ruten stod vist heller ikke i nogen køreplan. Hvis nogen har været soldater i området omkring 1970 husker de det måske. Det rene wild West.:-P

hilsen Ole

-----------

Som indkaldt samme sted marts 1959 til slut februar 1961 husker jeg ikke "Egon", selvom jeg var med bussen mange gange, både tidligt og sent.

[image]

Til gengæld husker jeg en dag, hvor "Mili" -bevidst ???- havde givet os fri nogle få minutter efter, at bussen mod Birkerød var kørt. Der blev ringet efter en taxa, men skønt det bestemt ikke var Danmarks største, fik vi alligevel klemt 9 rekrutter ind i den. "Nu strammer I den" bemærkede chaufføren, men han kørte alligevel -endda helt til Holte, --toget i Birkerød var også kørt.

Erik V. Pedersen
Se trinbrættet på: http://evp.dk/index.php?page=kobenhavn-h---hillerod

NBNBNB: I øvrigt er siden stadig åben for modtagelse af fotos -- se øverst på Nordbane-siden. NBNBNB


.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak