Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Tekniske anlæg og hjælpemidler (TAOH) 1950 (Generelt)

af Thomas Boberg Nielsen ⌂, Spor 44, Godsbanen, Aalborg, 15/2 2012, 19:55 (4425 dage siden) @ Thomas Boberg Nielsen

Ole M. Nielsen har været så venlig at skanne "Tekniske anlæg og hjælpemidler" 1950 og stille den til disposition for "mine" hjemmesider.

Da "Tekniske anlæg og hjælpemidler" er et uundværligt hjælpemiddel, når man ønsker at beskrive jernbaneinfrastrukturen, har jeg valgt at medtage publikationen sammen med Tjenestekøreplanens indledende bemærkninger (TIB), der jo ad åre udviklede sig til nøje at beskrive infrastrukturen på de enkelte strækninger.

"Tekniske anlæg og hjælpemidler" 1950 kan ses her: http://www.jernbane-tib.dk/home/4-taoh

Tak til Ole M. Nielsen.

Da jeg som tidligere nævnt har det håb, at "mine" hjemmesider må blive en form for "fællessider" gentager jeg: Alle er velkomne til at maile mig materiale til upload på hjemmesiderne.

Så hvis du ligger inde med en eller flere udgaver af TAOH, er du meget velkommen til at maile den/dem til mig.

Med venlig hilsen

Thomas Boberg Nielsen


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog
Hectorrail

Jernbanebøger

Amagerbanen på cykel

Amagerbanen på cykel. Pris 260 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak