Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

HALLO, MASKINMESTER !

af Per Hauberg, 12/12 2010, 21:40 (4855 dage siden) @ OJK37

Hej, Ole -

Jojo - "den unge mand" er også med her. -Men jeg er først "kommet med" fornylig, og er derfor først nået frem til din post her i dag.

Den unge mand tog såmænd ligefrem et fotografi af den unge maskinmester, stående på pakhusrampen i Malling, hvortil jeg siden er flyttet - og nu har huseretet i 37 år som residerende biografmand. Billedet bevidner ganske vist ikke optagestedet, men til gengæld er der ingen tvivl om, at det mindst må være skibets førstemester personlig, der stiller op :-D

Billedet af dig er taget med barndommens Kodak Starmite på 4x4 film, og kvaliteten lever nøje op til betegnelse "Anders And-apparatet", som min fotohandler altid sagde... Men bevis for, at vi har mødt hinanden den dag for 43 år siden, foreligger !

Kontakt mig gerne på mallingbio@pc.dk

VH

Per

[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Jernbanebøger

Omkring Faxe Jernbane 1864 - 1982

Omkring Faxe Jernbane 1864 - 1982. Pris 340 kr.

Læs mere
Hectorrail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak