Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Billeder fra Frederikshavn Gl. Station

af Carsten B. Thomsen, Frederikshavn, 7/1 2013, 15:33 (4119 dage siden) @ Niels Munch

Kære Carsten,

Kan du evt. også bruge et sådant:

[image]
FFJ C 13 og Cb 1 Frederikshavn G 07.1958 (nm).

Bedste hilsener
Niels

Kære Niels

Tusind tak - det kan jeg i den grad!
Bygningerne på Frederikshavn G og FFJ's materiel står også højt på ønskelisten og på "to-do"-listen.
Ligesom det gælder for Frederikshavn Gl. Station skal jeg også lave tegninger og modeller af bygningerne på Frederikshavn G, så billeder herfra er ligeledes meget velkomne.
Hvad angår modeller af Sæbybanens rullende materiel, så er det indtil videre blevet til FFJ H- og QA-vogne samt nogle Q-vognsvarianter i skala 1:87, og senere kommer turen også til FFJ personvognsmateriel. Så er der noget at koble efter en eventuelt engang kommende model af FFJ's Marcipanbrød og/eller Frichs Firkantet. Hvad angår Marcipanbrød må vi da håbe, at "en af de store" vil lave en "ordentlig" model engang - men måske når jeg at blive færdig med Frederikshavn Gl. Station i skala 1:87 først, inden dette sker, hvem ved ?. :-)
Endnu en gang tusind tak for det fine billede, og på forhånd tak for eventuelle fremtidige bidrag - meget gerne også i form af materielbilleder, skitser, detaljebilleder, information generelt, samt anekdoter og deslignende.

--
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak