Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Orientekspressen i København 9.-10. og 13.-14. april 2013 (Generelt)

af Jan S, 11/4 2013, 01:04 (4032 dage siden) @ htog

Kørerplaner hemmelige eller ikke hemmelige: Efter at have set billedere fr odense og selv været i københavn for at se toget, kan jeg nu godt forstå de hemmelige kører planer ! VSCOE prøver nok at beskytte deres rejsene for folk som ikke kender til diskretion, at læne sig helt op af toget for at kigge ind gennem ruderne er sku for meget! Og hvis ikke peronnen på kh var blevet spærre af, tvivler jeg på at de mennesker der har betalt en mindre formue for rejsen kunne være kommet af toget:-)
Og det ser da ud til at vi alle har fået ret gode fotos alligevel! Det er vel ikke en menneskeret at kunne komme helt tæt på alt :-) og telelinsen er opfundet elers køb en rejse med toget !

Der er jo altid nogle få som ikke kan opføre sig ordentligt og dermed ødelægger det for alle de andre. Jeg synes nu altid at de bedste billeder kan fåes i det åbne land, hvis man altså ved hvornår toget kommer:-D
Men hvis man gerne vil fotografere detaljer på de enkelte vogne så er det jo nemmest når det står stille.
Jeg havde selv objektiver fra 17mm fiskeøje til 400mm tele med da jeg tog afsted i tirsdags for at være forberedt på de forskellige muligheder som bød sig.
Mvh.
Jan


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak