Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Orientekspressen retur - om kommunikation og hemmeligheder 2 (Generelt)

af Gæst, 12/4 2013, 09:23 (4029 dage siden) @ Henrik Hansen

Alligevel vover jeg så pelsen for at fortælle jer, hvordan sagen om Orientekspressens køreplan ser ud for én, som har beskæftiget sig professionelt med kommunikation siden 1969. Det er rent principielle betragtninger. Jeg har intet konkret haft med Orientekspressens besøg at gøre. Jeg kunne ikke engang tage ud og kigge på den takket være en virus, som hærger mig for tiden.


Tusind tak den ganske præcise beskrivelse af 'Orient-Gate' - jeg kan ikke være mere enig. Mht. til DSB - så har de ikke blot skudt sig i foden - de har skudt begge fødder af, med den todelte pressestrategi de har valgt.

Det virker yderligere som om, DSB har glemt at fortælle Banedanmark om hemmelighedskræmmeriet. Se bemærkningerne (og mangel på samme) i disse to specialarrangementer:

[image]

[image]

Offentliggørelse "post festum" og uden tidspunkter kan vel ikke skade nogen?


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Indsend billeder
25 år med IC 3 togsæt på tyske skinner
25 år med IC 3 togsæt på tyske skinner

Tidligere værkmester på IC 3 værkstedet i Aarhus Hans Werner Hansen fortæller i denne artikel om indsættelsen af IC 3 togsæt som EuroCity tog mellem København H til Hamburg Hbf ved køreplanskiftet den 23. maj 1993. Læs også om den olympiske flammes tur i IC 3.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak