Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Overkørsel 23 på havnebanen Aalborg-Aalborg Øst (Generelt)

af Thomas Boberg Nielsen ⌂, Spor 44, Godsbanen, Aalborg, 7/5 2013, 12:14 (4001 dage siden) @ Thomas Boberg Nielsen

Så mine herrer: Spøger det (igen) på strækningen Aalborg-Aalborg Øst? Eller er det mig, der ikke har styr på, hvad jeg har set hvornår? Men uanset svaret herpå: Hvorfor har "man" (hvem det så end er) kastet sig over reparation af overkørslen lige nu?

Ovenstående spørgsmål er stadig ubesvaret. Til gengæld er overkørslen nu repareret. Hvem, der har repareret den, ved jeg ikke. Den anden dag så jeg en bil fra "Bravida" i "mistænkelig" nærhed af overkørslen, uden dog at kunne konstatere, at overkørslen var målet for deres tilstedeværelse.

I dag passerede jeg atter stedet. Overkørslen er nu repareret og området omkring den tidligere nedlagte færdselstavle er nu friseret. Men om overkørslen virker, som den skal, ved jeg ikke. Som det fremgår af det nederste billedet er der skidt i rillen, hvilken beviser fraværet af et jernbanekøretøjs passage af overkørslen.

Med venlig hilsen

Thomas Boberg Nielsen

[image]
Den nu genrejste færdselstavle med pænt friseret nærområde.
[image]
Udsigt fra øst mod vest. Den genrejste færdselstavle ses til højre.
[image]
Her har ikke kørt jernbanekøretøjer længe. Og hvad er nu det for noget sjusk, slask og slendrian: Strail-skiltet er gået løs?
Alle fotos: Overkørsel 23 Aalborg-Aalborg Øst, Hadsundvej, tirsdag den 7. maj 2013 kl. 9.09. Fotograf: Thomas Boberg Nielsen.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak