Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

MZ i Esbjerg (CFL Cargo vrøvl) (Generelt)

af JensenJ @, Fredericia, 16/7 2014, 22:54 (3543 dage siden) @ Tonny Brandt Andersen

Når jeg ser et lokomotiv komme kørende, så kan jeg ikke se på lokomotivet om det er lejet ud til andre Jeg ser en MZ hvor nogle er mærket med DB og andre ikke. Når jeg ser en 1807 eller en MX hvor der står CFL Cargo på siden, så kan jeg ikke se om andre har lejet maskinen, eller nogle har betalt dem for, at køre denne kørsel, jeg kan bare se hvad jeg ser, og fortælle hvad jeg ser.
En del af de medarbejdere der arbejder for DB Schenker er jo i øvrigt ansat hos DSB og så lejet ud, så det kan da være svært, at gennemskue hvordan tingene hænger sammen.

Når du så skriver som svar:

Det er noget vrøvl - DB Schenker kører selv egne tog til destinationerne i Jylland.


Med venlig hilsen Jens


Så bliver jeg da noget sur over din arrogante behandling, af mit indlæg. Der er ingen grund til at bruge ord som vrøvl. Snakker forbi hinanden, er sikkert startet med, at du ikke kan skrive et pænt svar og rette eventuelle fejl, hvis jeg har lavet en fejl.

I dit indlæg skriver du "DB Schenker kører selv egne tog til destinationerne i Jylland". Hvis jeg skal fortsætte i samme "gode tone" må mit svar være. Sikke dog en gang fordrukkent sludder, DB Schenker har lejet flere maskiner fra blandt andet CFL Cargo, for at kunne klare kørslen. Så taler vi ligesom samme sprog, men helt ærlig, er det sjov at sidde og se på, at vi piller hinandens indlæg fra hinanden og sviner hinanden til.

Bevares.

Med venlig hilsen Jens


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Lokomotivfabrikker

Jernbanebøger

Benzinstationens historie

Benzinstationens historie. Pris 380 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak