Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Vi bringer MO-vognen tilbage til Haderslevbanen (Generelt)

af KimC, 27/7 2014, 22:19 (3558 dage siden) @ BlackThorneDK

Hvis man er paranoid, og ikke vil miste de 100 kr, kunne man også bare gøre tingene omvendt?
Man kunne tage til Haderslev, fotografere toget, og så bagefter sende penge til klubben, med 'tak for et godt arrangement'?
På den måde bliver man ikke snydt, da toget jo er på ens billeder, og klubben modtager lidt støtte, i tilfælde af underskud. :-)

Det var også det jeg antydede. I øvrigt synes jeg ikke det er paranoid at gøre opmærksom på nogle åbenlyse uoverensstemelser. Der er før skrevet mærkværdige ting i dette forum. Der var engang en der påstod at der var fundet en Frichs MY i en lade på Brande egnen. Den har vi da vist ikke set noget til endnu, selv om det er et par år siden?

Der findes nogen personer i denne verden der ikke går af vejen for at gøre noget forkert, herunder feks at udgive sig for at være nogen man ikke er.
Der var da også en gang en der havde erhvervet et stationsskilt, som viste sig at være blevet stjålet. Skiltet var aldrig blevet tilbageleveret efter at være blevet udlånt til en påstået udstilling. Nogen her var ikke i tvivl om hvem denne person var.

I min egen veterantogstid har jeg oplevet at klubben havde en del kludder med en detroniseret formand. Fra en bekendt her på forummet har jeg erfaret at det ikke er den eneste gang at en blevet-gået formand har været på krigsstien. Der var også engang en pokkers ballade omkring Esbjerg Jernbane Klub der beskylde især DJK for de særeste ting, og nogen efterfølgende spedte rygter om at DJK var gået konkurs etc.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak