Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

VaGJ M 1 – Næstsidste kapitel? (Generelt)

af ClausAmager, 24/8 2014, 23:46 (3530 dage siden) @ jaer

Med (alvorlig) fare for at få ørerne i maskinen, så vil jeg nu tilkendegive, at jeg ikke mener, at Struer Jernbane Klub kan tages alvorlige eller betragtes som en seriøs forening for bevarelse af jernbanemateriel.

Dette begrundes i:
1) Der er ikke styr på organisationen, for så ville mails ikke sejle rundt mellem bestyrelsesmedlemmer
2) De læser jo slet ikke det fremsendte; specielt din mail af 29/5
3) De kan ikke finde ud af at svare uden adskillige rykkere (ikke en gang blot at kvittere for modtagelsen af en mail)

Det kan også undre, at der ikke søges en dialog. Noget tyder på, at SJK ser alle andre som fjendtligt indstillet, for som jeg læser dine henvendelser, så er det et opråb om at finde på et samarbejde.

Desværre er jernbaneklubberne meget traditionelle, og hænger, på flere måder, desværre alt for dybt fast i fortiden, ikke mindst organisatorisk. Dette er en generel betragtning, så her adskiller SJK sig dog ikke fra flere andre.

/Jan

At du kan finde på, i en generel betragtning, at sammenligne SJK med alle andre jernbaneklubber, må skyldes total uvidenhed. At (som jernbaneklub) blive sammenlignet med SJK, må være en hån af rang. Det er jo næppe uden grund, at SJK fortsat IKKE er en del af DVF.

Så ja. Ørerne i maskinen:-)

Mvh.
Claus


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

DSB MZ1447ContecRail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak