Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

VaGJ M 1 – Næstsidste kapitel? (Generelt)

af re20000, 25/8 2014, 11:49 (3531 dage siden) @ KimC

I forbindelse med den tråd om maskinen, der løb tidligere på året, skrev jeg til SJK og tilbød at indbetale en beskeden hjælp til at gøre noget for maskinen. Jeg fik indtryk af at klubbens medlemmer ikke har oceaner af tid til det og at de ikke gerne skriver så meget, men nok hellere taler sammen. Jeg fik et venligt svar at noget måske var i støbeskeen og at man blandt andet ville holde et møde med nogen i København om nogle praktiske problemer og blev endda bedt med til mødet. Derudover er det jo åbenlyst at man i klubbet har givet et løfte om denne maskine og at et ord er et ord. Så hvis læserne her mener noget med det de siger, så er det vel ligesom i andre klubber: op med hænderne eller frem med pungen!
Til trods for at der blev opfordret til en sober tone, er flere af indlæggene her kun rene "få luft for en aggression"- indlæg og jeg er svært bange for at det er den slags, der gør at man i Struer ikke har lyst til at komme ud med noget, de får jo kun snudeslag hver gang de kommer ud med noget. Hvis de ikke er blevet skræmt helt væk endnu, skal man nok gå mere stilfærdigt frem for at genoprette en tillid. Desværre er jeg bange for at det der startede med gode hensigter nu har kastet mere grus i maskineriet...

Nold


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanebøger

Verdens bedste Ib Spang Olsen

Verdens bedste Ib Spang Olsen. Pris 180 kr.

Læs mere
Svenska-lok
Norske lokomotiver
Norske lokomotiver

Her er en oversigt over alle norske lokomotiver, fra det første damplokomotiv, der blev sat i drift på privatbanen Norsk Hovedjernbane i 1854, til de nyeste el- og diesellokomotiver hos CargoNet og CargoLink. Listen inkluderer også NSBs smalsporede damplokomotiver.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak